Skip links

TWI Job Relations

Skuteczny sposób na zwiększenie zadowolenia pracowników oraz skuteczne zarządzanie konfliktami

Na czym polega TWI Job Relations:

Każdy wynik pracy wykonanej przez przełożonych jest bezpośrednim wynikiem pracy zespołu, którym zarządzają. Dlatego ważne jest, aby przełożeni posiadali dobrą znajomość zarządzania konfliktami, a także postaw i zachowań tak, aby mogli skutecznie tworzyć i utrzymywać z nimi dobre relacje.

Jest to szczególnie istotne, ponieważ relacje przełożony – pracownik mają bardzo często kluczowe znaczenie dla sukcesu w rozwoju organizacji.

Zazwyczaj przełożeni odnoszą korzyści, ponieważ odnoszą sukcesy jako dobrzy pracownicy, którzy mają dostateczny wgląd techniczny w codzienną pracę. Większość osób po raz pierwszy nadzorujących wymaga szkolenia i coachingu w zakresie zapobiegania konfliktom w pracy i radzenia sobie z nimi.

Niestety przeważająca większość przełożonych rozwija ludzkie umiejętności metodą prób i błędów. W efekcie tego każdy z nich wyrabia sobie swój własny sposób reagowania na konflikty – nie zawsze skuteczny i z dobrym efektem dla relacji w pracy.

W rezultacie nadzorca albo unika trudnych sytuacji (konfliktów w zakresie zarządzania oczekiwaniami, przekazywania informacji zwrotnych, ostrzegania lub radzenia sobie z oporem), albo kieruje się w trudne sytuacje, w których radzi sobie z nimi w nieefektywny sposób. Może to wywołać strach i złość ze strony drugiej strony, a nie motywację / chęć współpracy.

Wielu przełożonych mówi o swojej roli, że boją się pracować z ludźmi – ponieważ nigdy nie nauczyli się radzić sobie z tymi trudnymi sytuacjami.

Dzięki programom TWI JR przełożeni zdobywają umiejętności potrzebne do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

Wraz z modułem Instruowania Pracowników (Job Instruction), TWI Job Relations stanowi podstawowe szkolenie twoich przełożonych, które pomogło Stanom Zjednoczonym w czasie II wojny światowej i było używane przez Toyotę i inne japońskie firmy od ponad 70 lat do skutecznego rozwijania swoich przełożonych.

Po tym, jak TWI Job Relations (Budowanie dobrych relacji z pracownikami) i Job Instruction (Instruowanie Pracowników) staną się nawykiem przełożonych, zastosowanie metod TWI Job Methods (Doskonalenie Metod Pracy) pomoże również stworzyć kulturę ciągłych ulepszeń małych i dużych procesów (podstawa twojego programu Kaizen lub Lean).

KORZYŚCI

Nauczysz się rozwijać i utrzymywać pozytywne relacje z pracownikami i ludźmi na każdym poziomie organizacji, a tym samym zrozumieć, jak rozwiązywać konflikty, gdy się pojawią - za pomocą metody 4 kroków TWI JR.

PRZEBIEG WDROŻENIA

W trakcie szkolenia uczestnicy uczą się:

Jak rozwijać swoje umiejętności radzenia sobie z trudnymi i niewygodnymi sytuacjami.
Analizować trudną sytuację i dokładnie zrozumieć fakty przed podjęciem decyzji.
Jak weryfikować postępy w realizacji decyzji
Używać metody 4 kroków TWI Job Relations do lepszego zarządzania konfliktem
Krok 1: Poznaj fakty
Krok 2: Zważ i zdecyduj
Krok 3: Podejmij działania
Krok 4: Sprawdź wyniki

Zrozumieć, jak zapobiegać konfliktom – używając 4 podstaw dobrych relacji:
1.    Niech każdy pracownik wie, co robi
2.    Daj kredyt w terminie
3.    Informuj ludzi z wyprzedzeniem o zmianach, które ich dotyczą
4.    Wykorzystaj najlepiej potencjał każdej osób

AKADEMIA TWI

Akademia TWI to 3 moduły szkoleń organizowanych przez TWI Intytut Polska, w zakres w których wchodzą: TWI Job Instrution, TWI Job Relations oraz TWI Job Methods.

Zapisać się można zarówno na cały cykl jak i na poszczególne moduły.

TWI JOB INSTRUCTION

Dowiedz się więcej

MODUŁ 1

TWI JOB RELATIONS

Dowiedz się więcej

MODUŁ 2

TWI JOB METHODS

Dowiedz się więcej

MODUŁ 3

Kontakt

Napisz do nas

Adres e-mail

biuro@twi-polska.pl